četvrtak, 19. svibnja 2016.

Skini se

Skini se
Budi gola
Dogovor prije snimanja filma
Uzeo sam dozu zla i dozu dobra
Trebao bih biti nula
Gola sam istina pred tobom

Ubrzaj film
Skrati vrijeme
Sažmi prostor
Sve postaje točka
Sabijaš milenije
Ubrzanje praznine
Izgubljeni sati
Ne čitljiva iluzija
Nejasna do boli
Tko svira nebesku harmoniku
Promatraču s dvije točke
Putanja nije jednoznačna

60 godina
Penjao sam se do neba
Naišao sam na prolaznu tapetu
Zvijezda, nebeskih tijela
Nije igrala polka
Ruka prolazi opsjenom
Razdirem ju
Provlačim
4 i pol milijarde godina
Bezdan iznad
Bez dna ispod
Prazno ne bi ispunjeno

Ništa je mjesto
Bez uvjeta
Očekivanja
Potreba
Samo tišina dosade
Do sad i od sada
Gledao sam bez očiju
Lutkar iza ekrana
Igrao se mnogim svjetovima
Terminiranih civilizacija
Goneći lutke
Do iskidanih konaca

Skini se
Budi gola
Film već traje
Uz dozu zla i dobra
Nula sam
Gola istina pred tobom

Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com