četvrtak, 19. svibnja 2016.

Možda bih sa tobom

Možda bih sa tobom
Mogao početi
Sve iz početka
Nas dvoje
Nepoznatih
Na istoj strani
Pobunjeni
Bez vjere i nade
Daleko
Jedno od drugog

Naše slike i glasovi
U bujici
Koja odnosi
Zemaljske dane
Samo daljina neimaštine
Drži daleko
Mene od tebe

Možda bih uz tebe
Ponovo bio mlad
Bez sjete u očima
Sa ljepšim snovima
Toplijim rukama
Onog osmijeha
Kojim se smijem
Kad' sam zaljubljen

Možda te nikad' neću sresti
Poljubiti tvoje ruke
Radujući se gledajući
Svoj odraz
U tvojim očima
Ni jedno jutro
Ne prođe kroz mene
Bez tebe

Budim se
Sa mišlju
Nazvat ću te
Pa ponovo
Utonem u san zore
Odnesen
Nabujalom rijekom
Na obalu dana
Nanesen
Kao plivajuća
Otkinuta grana
Bez cvijetova

Već sam ostario
Neću imati priliku
Sa nekim starjeti
Sa maskom
Guya Fawkesa*
Ja nisam taj
Koji želi ostati
Radujući se odlasku
Spremajući se
Prolazu kroz vrata percepcije*

Stoga stoj mi dobro
Dozvoli mi da nosim
Tvoju sliku
U srcu

Za razliku od zime
Pred proljeće
Šume propjevaju
Ukrase se malim cvijetovima
Ozelene polja oko njih
Bijeli se kora breze
Okružena bjelinom
Divljih šljiva




*http://www.slideshare.net/guest5feece/vrata-percepcije-oldos-haksli