četvrtak, 19. svibnja 2016.

Hitno doktore

Hitno doktore
Majka zove
Smjestite ga
Netko mu smješta
Nije on
Onaj od jučer
Pa taj ne zna što radi
Pokupi ga sa ceste
Vozi
Oni znaju kako da se vrati
Što bi htjeli
Samo normala
Normala
Skala
Gore dolje
Život je to pravi
Kao i ja
Neka mu bude
Bolje
Bolje
Samo da ne pada
Dolje
Dolje

Sjedim u kutu
Pjevušim iste rime
Neke pjesmice
I neko ime
Ekran na drugoj strani
Trava raste
U mojoj glavi
Dim je dim
Koji je oblak pravi
Alkoholom
Žeđ gasi
Ne spava
Bdije
Čeka
Lovi u noći
Ne razumijem
O čemu zbori
On je taj
Koja majka
Želi raspetog
Neka šuti
Istine svijet bole
Koliko ih je u njemu
Kaže mi sve sam to ja
Majko ne brini
Ne znaš
Ne razumiješ
Opsjena uma
Boli te srce
A što doktor da mi kaže
Ja sam iznad njega
Ludilo ljepote
Pravac slobode
Kaos savršenstvo
Kako da me shvate

Injekcije, boje, kemija u tijelo
Traumatizira
Čisto biće
Čistije od kapljice vode
Djeca, promjeni djecu
Promjena srca
Strah predatora
Onih koji se ne boje
Napeto tijelo
Vibracija
Dođe pa ode
On ocu kaže ti
Tko si ti
Na vi
Gospodine
Vi

Zaključak jasan
Ne izlječiv
Ne prilagođen
Što s njiim
Još nije opasan
Naloga nema
Ako dotakne više mjesto
Ima tu
Vojske spasa
Kontrola
Iznad svega
Pusti ga
Nije naš slučaj
Samo prijava
Onom gore

Pali anđeo
Gazda
Na satenu
Fotelji
Prijestolju sjedi
Hvatikan je mjesto
Gdje ih love
Psovka je
Oštrica istog mača
Nalaz u ladicu
Arhiva sve čuva
Procjena je tvoja
A njega
Živo zabole

Sjedim u kutu
Pjevušim iste rime
Neke pjesmice
I neko ime
Ekran na drugoj strani
Trava raste
U mojoj glavi
Dim je dim
Koji je oblak pravi