ponedjeljak, 2. veljače 2015.

Poznajete li pukovnika f.

Poznajete li pukovnika f.
Ne, slušao sam balkanski radio
U očekivanju snijega
Ne znam ti ime
Kiša na licu
Kancelarija bez prozora
Svjetlo u lice
Uhvaćen u mraku
Pobuna na djelu

Ti si prevaren
Tvoj svijet je uvučen u igru
Ti gledaš i ništa ne vidiš
Ne vjerojatne vijesti su samo vijesti
Čekaš spasitelja
Bolja vremena

Tko stoji iza tebe
Tko ti šalje misli pristanka i pobune
Ti si sam
Opasan
Kao pukovnik f.
Tvoje varke protežu se godinama
Klaun i luda
Kralj te pita
Što misliš sada
Odgovaraš mu šutnjom
On u sebi vidi
Što vidio si na putovanjima
Zna
Ideje bez glave
Biti će zakopane
Jednom otkrivene
Buknuti kao vodoskok
Izvor iz tmine
Iluzija se rađa

Ja već ne bjeh u sobi
Rasprostrt u eteru
Dozivao sam sebe
Iz dalekog
Ne vidljivog

Oni su i dalje
Vikali na stolicu
Poznajete li pukovnika f.
Ne, slušao sam balkanski radio
U očekivanju snijega
Ne znam ti ime
Kiša na licu
Kancelarija bez prozora
Svjetlo u lice
Uhvaćen u mraku
Pobuna na djelu
Kraj nije ni blizu